לפני שהקמתי את מניפה

התחלתי את דרכי המקצועית כאשת חינוך בעלת תואר ראשון ושני בתנ"ך, היסטוריה וחינוך. פעלתי כמנחה פדגוגית ומרצה במכללות להוראה, הכשרתי צוותים חינוכיים ועסקתי ביעוץ וניהול קשרי שותפים בעמותות במגזר השלישי.
לאורך כל דרכי המקצועית ליוויתי, יעצתי ותמכתי בהורים,ילדים ומתבגרים המתמודדים עם מצבי משבר. אני בעלת תעודת פרקטיקנית ומטפלת בגישת דיאלוג פתוח ( גישה לטיפול משפחתי- מערכתי למצבי משבר) והכשרה ב-DBT. בוגרת קורס "קשת” לתקשורת מיטבית במשפחה בקריה האקדמית אונו .

הכי חשוב לי בעבודה             

להישאר יצירתית ולא להישחק. להיות אנושית כלפי העובדים והמוטבים שלנו ולחולל שינוי משמעותי בטיפול באוכלוסיות מוחלשות, בדגש על שיקום נוער, ילדים וצעירים.

למדתי במניפה

להקשיב, להעז ולהילחם עבור ילדים, נוער וצעירים במצבי משבר. למדתי להתרכז בפתרונות ולא בבעיות וגם שאין תחליף למשפחה ולקהילה שבה צומח האדם, הם מהווים את התמיכה האמיתית והקרקע בה יכול כל אדם לפרוח.

הדבר שאני גאה בו במניפה

אני גאה לראות לאורך השנים, כיצד הפעילות שלנו מחוללת שינוי אמיתי. את הבוגרים שלנו שחזרו לחיים מתפקדים בקהילה והפכו לדמויות מובילות בחברה. גאה בכך שהם למדו לקחת אחריות על חייהם ושצמחו מהמשבר ולא נתנו לו להגדיר אותם.

דילוג לתוכן