דלג לתוכן
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
English
אודות
מי אנחנו
שותפויות אסטרטגיות בישראל
המלצות
מסמכי העמותה
דרושים
תחומי פעילות
ליווי חיילים וצעירים
בריאות הנפש לנוער וצעירים
קהילה ומשפחה
מניעת נשירה וחזרה לתפקוד
חוסן והעצמה
מכון מניפה-ייעוץ והדרכה
האנשים שלנו
הצלחות וסיפורים אישיים
ליווי חיילים וצעירים
בריאות הנפש לנוער וצעירים
מאמרים ומחקרים
מהתקשורת
צרו קשר
תפריט
אודות
מי אנחנו
שותפויות אסטרטגיות בישראל
המלצות
מסמכי העמותה
דרושים
תחומי פעילות
ליווי חיילים וצעירים
בריאות הנפש לנוער וצעירים
קהילה ומשפחה
מניעת נשירה וחזרה לתפקוד
חוסן והעצמה
מכון מניפה-ייעוץ והדרכה
האנשים שלנו
הצלחות וסיפורים אישיים
ליווי חיילים וצעירים
בריאות הנפש לנוער וצעירים
מאמרים ומחקרים
מהתקשורת
צרו קשר
אודות
מי אנחנו
שותפויות אסטרטגיות בישראל
המלצות
מסמכי העמותה
דרושים
תחומי פעילות
ליווי חיילים וצעירים
בריאות הנפש לנוער וצעירים
קהילה ומשפחה
מניעת נשירה וחזרה לתפקוד
חוסן והעצמה
מכון מניפה-ייעוץ והדרכה
האנשים שלנו
הצלחות וסיפורים אישיים
ליווי חיילים וצעירים
בריאות הנפש לנוער וצעירים
מאמרים ומחקרים
מהתקשורת
צרו קשר
תפריט
אודות
מי אנחנו
שותפויות אסטרטגיות בישראל
המלצות
מסמכי העמותה
דרושים
תחומי פעילות
ליווי חיילים וצעירים
בריאות הנפש לנוער וצעירים
קהילה ומשפחה
מניעת נשירה וחזרה לתפקוד
חוסן והעצמה
מכון מניפה-ייעוץ והדרכה
האנשים שלנו
הצלחות וסיפורים אישיים
ליווי חיילים וצעירים
בריאות הנפש לנוער וצעירים
מאמרים ומחקרים
מהתקשורת
צרו קשר
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
English
בית הספר כמסגרת לשינוי של מתבגרים במצבי סיכון
בית הספר כמסגרת לשינוי של מתבגרים במצבי סיכון – מחקר על מניפה בר אילן 2009
לקריאת המאמר המלא>>
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות
כלי נגישות
כלי נגישות
הגדל טקסט
הגדל טקסט
הקטן טקסט
הקטן טקסט
גווני אפור
גווני אפור
ניגודיות גבוהה
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
ניגודיות הפוכה
רקע בהיר
רקע בהיר
הדגשת קישורים
הדגשת קישורים
פונט קריא
פונט קריא
איפוס
איפוס